2010 – înfiinţare ALPHA Partener Sistem, având CAEN-uri principale comerţul nedefinit şi prestările de servicii conexe activităţii din industria auto.
2013 – acţionariatul firmei este preluat de Adrian Popa. Cu o experienţă îndelungă în managementul de achiziţii şi supply-chain în Dacia Renault Group şi în alte companii multinaţionale de producţie a componentelor (metal, plastic, textil) dedicate pentru industria auto naţională şi internaţională, Adrian Popa canalizează 90% din activitatea derulată în ALPHA Partener Sistem pe segmentul de consultanţă în achiziţii şi supply-chain pentru diverse companii (cu preponderenţă, internaţionale) – funizori de componente auto pentru producători ca Audi, BMW, Porsche, Daimler, Volvo…, având obiectiv de demarare şi dezvoltare a operaţiunilor lor în regiunea East-Europe pentru identificarea unor producători capabili să devină furnizori pentru industria auto din West-Europe, în prima etapă ca furnizori alternativi ai furnizorilor tradiţionali pentru aceştia, urmând a deveni furnizori dedicaţi pentru diverse componente regăsite pe vehiculele fabricate sub mărci de renume ca Audi, BMW, Porsche, Daimler, Volvo…Experienţa acumulată în analiza componentelor finite din plastic, a contactului cu marii producători de materie prima pentru plastic, a achiziţiilor multiple de materii prime pentru industria plasticului şi a analizei proceselor de prelucrare a materiei prime de plastic dar şi dorinţa de a susţine consumul intern au condus la decizia de a analiza oportunitatea demarării unei producţii locale în industria maselor plastice. Confruntându-se cu hăţişul macroeconomic din mediul de afaceri local şi cu resurse limitate atât financiar cât şi de personal afiliat, Adrian demarează implementarea unei producţii în domeniul canistrelor şi ambalajelor flexibile din HDPE.
2014 – achiziţie echipament industrial nou de “blow-moulding” şi accesorii, cu capacitate maximă de 30L, implementare şi start-up producţie Feedback-ul Clienţilor deserviţi fiind pozitiv, aceştia solicitând şi produse ce nu erau acoperite la costuri eficiente de către utilajul existent, Adrian decide dezvoltarea portofoliului de produse şi, în paralel, eficientizarea costurilor de producţie.
2015 – achiziţie echipament industrial nou de “blow-moulding” şi accesorii, cu capacitate maximă de 12L, implementare şi start-up producţie integrând, astfel, un portofoliu de clienţi mult mai mare decât cel iniţial, având un feedback pozitiv de la aceştia în privinţa obiectivului principal al afacerii sale – o balanţă echilibrată între Quality – Cost – Deliveries – Management relaţional, fiind receptiv şi activ la oportunităţile expuse de clienţii săi, Adrian decide mărirea parcului de echipamente industriale şi a portofoliului de produse, în prezent fiind în derulare achiziţia unor noi utilaje de producţie care să deservească atât ca back-up de producţie pentru cele existente, cât şi ca producţie pentru portofoliul extins de produse ce urmează a fi integrate în ALPHA Partener Sistem.